23 Nisan 2013 Salı

Solante Tele-Rubor Tinted SPF50+ Güneş Koruyucusu


Artık Mayıs ayına geliyoruz, güneş etkisini göstermeye başladı. Güneş koruyucular da yazın olmazsa olmazlardan..

Ben de bugün iyi bir güneş koruyucu arayanlar için Solante Tele-Rubor Tinted SPF50+ güneş koruyucusu deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.


Bu güneş koruyucu özellikle cildinde kızarıklıklar ve kılcal damar çatlakları olanlar için üretilmiş bir ürün. Benim cildim çook hassas ve yanaklarımda zaman zaman kızarıklıklar oluyor. Aynı zamanda az da olsa kırcal damar çatlakları mevcut. Hal böyle olunca doktorum da bu güneş koruyucuyu yaz kış kullanmamı önerdi.


+Yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Benim için en önemli olan özelliği hassas cildime çok uygun; alerji, hassasiyet veya sivilceye sebep olmadı. 

+50+ güneş koruma faktörü ile UVA ve UVB ışınlarına karşı cildi koruyor. 

+Kızarıklıkları, kılcal damar çatlaklarını azaltma gibi çok belirgin bir özelliğini görmedim ama en azından arttırmadığı için mutluyum. 

+Güneş ışınlarının sebep olduğu serbest radikalleri nötralize eden antioxidant içeriklere sahipmiş. Dolayısıyla anti-aging özelliği de bulunuyormuş. Bu özelliğini çok net göremediğim için bir şey diyemiyorum. 

+Bence nemlendirmesi de yeterli. Kışın cildimin kuru olduğu zamanlarda bile ek bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadan tek başına bu güneş koruyucuyu kullandım.

+Parfüm içermemesi çok güzel.


+Cilde hafif bir renk veriyor. Kapatıcılık özelliği yok ama cildi, verdiği renkle daha güzel gösteriyor. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi rengi çok açık ama ciltle bütünleştiği zaman çoğu cilt tonuna uygun olacağını düşünüyorum. Zaten tek rengi var. NW15 olan cildime çok güzel uyum sağladı. İsterseniz aynı ürünün renksiz olanı da var.

-Benim için olumsuz diyebileceğim tek özelliği, ilk sürüldüğünde özellikle daha yağlı olan burun, alın ve çene bölgelerinde hafif bir parlama yapıyor. Bir süre sonra ciltle bütünleşip parlama azalıyor. Ben genelde sürüp hemen evden çıktığım için üzerine transparan pudra geçiyorum. 

+150 ml.'lik ambalajı ile normal bir güneş koruyucusuna göre oldukça büyük. Çook uzun süre gider:) Fiyatı 70-75 TL civarı. Miktarına bakıldığında fiyatı oldukça uygun. 

Bu markanın çok çeşitli güneş koruyucuları var. Sivilce, atopik dermatit vb. cilt problemleri için, ayrıca hamilelere, bebeklere özel güneş koruyucuları bulunuyor. 

Onur'cum bu güneş koruyucuyu aldığım alışveriş yazımda, bu ürünle ilgili yorumlarımı merak ettiğini söylemiştin. Bu yazı senin için gelsin o zaman:)

Sevgiler,
Yelda





41 yorum:

  1. Yeldacım çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık, güzel bir ürüne benziyor. İçeriğinde antioksidanlar olması ve kokusuz olması gayet iyiymiş, aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum. Sen de güneş koruyuculara çok önem veriyorsun. Bu markaya da bir bakabilirsin:)

      Sil
  2. bende Solaante nin müptelasıyım, acnes, pigmenta 2 tüpünü bitirdikten sonra şuan antioksidanlı tüpünü kullanıyorum.Yalnız kullandıklarımın hiçbiri tinted değildi, acaba sadece telerubor serisindemi ten gengi seçeneği var, bak şimdi iştahım kabardı:) diğer sefere bundan almalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Solante kullanan buldum:) Çok bilinen bir marka değil ama kesinlikle denenmeli..Ben de sadece renkli olarak telerubor serisini gördüm ama yine de bir araştırmak lazım. Teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil
  3. Bende Atopica'sını kullanıyorum. Güneşe alerjim olduğundan dolayı doktor önermişti. Hafif renk verme özelliğini bende sevdim, sağlıklı bir görünüm sağlıyor :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet renkli olması da çok güzel cildi daha iyi gösteriyor. Teşekkür ederim. Benden de sevgiler:)

      Sil
  4. Yeldacim iceriginde neler var goremedim? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa kutuyu atmışım. Gerçi ben atmam ama annem attı herhalde:) internetten da baktım ama bulamadım. Eve gidince tekrar bir bakayım ben de merak ettim:)

      Sil
  5. Merhabalar,bu ara bir gunes koruyucu arayisindayim,bu urunle ilgili bir iki sey takildi aklima... Sizin kadar degilimdir ama acik tenli sayilirim ve sari alt tonluyum,bu koruyucu bende siritir mi sizce? Ve karmadan yagliya donuk bi cildim var,o bakimdan nasil degerlendirirsiniz? Bu arada yazilarinizi ve uslubunuzu cok begeniyorum,saglikla kalin:)

    YanıtlaSil
  6. Bu güneş koruyucu daha çok pembe alt tonlu ama çok hafif renkli olduğu ve sürüldükten sonra ciltle bütünleştiği için ben sırıtacağını sanmıyorum ama tabi renk konusu yine de riskli. Hassas ciltlere uygun bir ürün karmadan yağlıya dönük ciltlerde sorun yaratacağını sanmıyorum. Ama hafif parlama yapıyor. Bu markanın diğer cilt tiplerine göre ve renksiz ürünleri de var. Onlara da bakabilirsiniz. Güzel sözleriniz için çooook teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de beni sipsak cevap verisinizle mutlu ettiniz:) bu yaziyi okuduktan sonra farkli sorunlara yonelik turleri oldugunu gordum bu koruyucunun,en kisa zamanda deneyecegim

      Sil
  7. Aman tanrıııııımmmm!!!!Nihayet bu güneş kremi hakkında bir yazı!!!!Ağlamak istiyorum şuan :))) Bende rozayım.Ve doktor tavsiyesi bu güneş kremide.Ben daha önce akneli ciltler için olanını almıştım ki hala kullanıyorum gayet memnunum.Ama tabi bu direk hastalığımıza yönelik olunca...ne bileyim ısı hissiyatını alır falan diyor açıklamasında...hele birde renkli olması....Ama kullanan birilerini arıyordum.Benimkide sivilceli roza.Yapısı nasıldır,renkli olması sıkıntı yaratıyormu bi kullanan tavsiyesi almak istemiştim.Offf çok sağol yaaa :))

    YanıtlaSil
  8. Allahııım.....şimdi ağlıcam...uzun süredir bu ürünü denemiş birilerini arıyordum.renkli olduğu için gözenek kapatıyor mu,sivilceye sebep oluyor mu,ağır bir yapısı mı var....delirecektim.Malesef tester ürününü bulmakta imkansız nedense!Bende rozayım....hemde aknelisinden :( iki ilaç birden kullanıyorumki çok ağır gelişme görüyorum...ama görüyormuyum...evet.fakat öyle bunaldımki artık ne alırsam bilmek istiyorum içeriğindekileri.Çok çok teşekkürler.Çok makbule geçti bu.Hemen yarın sipariş vericem.Kullandığın makyaj malzemelerinede mutlaka bakıcam ten için.Senin tavsiyen var mı acaba ten makyajı konusunda? belirli bir marka veya ürün?Çünkü çoğu ürün artık bende duyarlılık yapıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım çook sevindim yararlı olduysam ne mutlu bana:) Ben bu güneş koruyucuyudan çok memnun kaldım umarım sen de seversin. Bende herhangi bir olumsuz etki yaratmadı. Benim rosacea durumum çok kötü değil. Akneli değil. Arada yanaklarımda kırmızılıklar ve pütürler oluyor. Ben de ten ürünlerine özellikle dikkat etmeye çalışıyorum. Çoğunlukla bu güneş koruyucudan başka birşey kullanmıyorum. Arada BB Krem ve renkli nemlendirici kullanıyorum. Önce birkaç gün deneyip bir zararı olmazsa devam ediyorum. Renkli nemlendirici olarak Balm ve Laura Mercier'i beğendim diyebilirim. BB Krem olarak LRP var. Şu an aklıma gelenler bunlar. Durumunu çok iyi anlıyorum. Bana her zaman ulaşabilirsin. Sevgiler:)

      Sil
  9. Merhaba,Solante tele- rubor hakkında yazılmış bir yazıyı bulmanın mutluluğunu yaşıyorum şu an :) Doktorum cilt rahatsızlığımdan ötürü bu kremi önerdi ( şeffaf olanını). Araştırırken tinted yazınıza denk geldim. Acaba aralarındaki tek fark renk ( kapatıcılık) özelliği mi? Bir de ton ton değişiyor mu acaba bu renk durumu? Çok açık olmasa da açık tenliyim bb kremlerde de ton sorunu yaşıyorum ve test etme şansım olmadığı için test etmiş bir kullanıcı bulmuşken sormak istedim. :) Bilginiz var mı acaba bu konularda? Yazı için ayrıca teşekkürler. Sahrada bir damla su gibiy geldi bana şu bir iki gün içinde :)

    Sevgiler Şükran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çooook mutlu etti. Öncelikle çok teşekkür ederim, bir yararım olursa ne mutlu bana:) Renksiz ile arasındaki farkları çok net bilmiyorum ama ikisi de tele rubor olduğu için sanırım tek fark bunun renkli olmasıdır. Bunun rengi oldukça açık ama çok az renk verdiği için ten renginiz de açıksa uyum sağlayabilir diye düşünüyorum. Benim ten rengim de çok açık bana güzel uyum sağladı:)

      Sil
  10. Tekrar merhaba. :)

    Bin bir çekinceyle tintedı kullandım sonunda. Renk konusunda boşuna kuruntu yapmışım. Bana mısın demedi, sanki şeffaf :)Rahatsızlığıma yönelik etkisini zamanla göreceğim. Şimdilik memnunum. Belki araştıranlara bir faydam olur bendeki intibasından bahsedeyim. Beklediğim gibi yağlı bir yapısı yok( yağlı bir cilde sahibim ve emilim parlama vs. konusunda çekincelerim vardı). 3-5 dk içinde cilt emiyor sadece hafif verdiği renk ( hafif canlılık diyelim) kalıyor. Coppertone'ye kıyasla kupkuru diyebilirim :)

    Şimdilik bu kadar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımın için çok teşekkür ederim çok incesin:) umarım bu ürünü araştıranlara bir faydamız olur..

      Sil
  11. merhaba ben normalde kizarikliklar icn fondoten kullaniyorum acaba bu krem de fondoten etkisi gosterir mi ayrica her 4 saatte bir surmemiz mi gerkiyor..sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba malesef bu güneş koruyucu çok az renk veriyor ve kapatıcılığı yok. Bu yüzden fondoten etkisi göstermiyor. Bunu da bence belli aralıklarla yenilemekte fayda var. Teşekkürler yorumunuz için..

      Sil
  12. Merhabalar, uzun araştırmalar sonucu bu markada karar kıldım. Ancak tinted olanını düşünüyorum cildim çok sorunlu değil ama hafiften canlılık vermesi çok güzel bir şey, bb kullanmaya gerek kalmaz diye düşündüm. Esmer tenliyim (Adana'da yaşıyorum artık esmerliğin boyutunu oradan tahmin edebilirsiniz :D ) sarı alt tonluyum sizce renk bende nasıl durur ? Sonuçta öğrenciyim verdiğim para boşuna gitsin istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beyazım (NW15) bana rengi tam oldu ama çok esmer tenliyseniz nasıl olur bilemedim. Gerçi çok renk veren bir ürün değil cildinize uyabilir. Bir de çok sarı alt tonlu değil. Benim cildim pembe alt tonlu. Alırsanız işallah siz de memnun kalırsınız:)

      Sil
  13. mrb.lar mrblar solante güneş koruyucu demek;) nette kendime uygun güneş kremi ararken sizin yazınızı gördüm. 21 yaşındayım ve roza hastasıyım malesef kızarıklıklar kılcal damar genişlemeleri mevcut cildim de karma yağlı. yorumların hepsini okudum sizi tekrar yormayayım. Kızarmalarınıza etkisi nasıl oldu acaba ben de beyaz tenliyim ama cildime bişey süremiyorum pullu, pütür pütür kalıyo malesef soyuluyo gibi sizde de bu durum yaşandı mı? gerçi benm cildim gerçekten çok ilgnç bi tek bende bile bu sorun olabiir:( son olarakta ürün dermakozmetik deil mi yani içeriğinde zararlı bir madde varmıdır acaba? yıllardır bioderma kullanıyorum ama yine kızarıyorum yine kızaryrm malesef.. Çok konuştm yorumlarınızı 4 gözle beklyrm. teşekkür ettim ^_^

    YanıtlaSil
  14. Solante Tele Rubor'ı hem cildimde bir probleme sebep olmadığı hem de hafif renkli olmasından dolayı seviyorum. Kırmızılıkları azaltma konusunda bir etkisini görmedim. Solante'yi sürdüğümde herhangi bir pullanma olmuyor. Nemlendiriciniz yeterli gelmiyor olabilir. Solante dermokozmetik markası eczanelerde satılıyor ama içerikleri hakkında birşey diyemeyeceğim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Yelda Hanım ben 20 yaşında bir erkeğim maalesef erkekler bu tarz konularda forum. Açmıyorlar.kılcal damar genişlemesi ve kızarıklık var.1 haftadir kullaniyorum sadece yanaklarimda pullanma oluyor sürünce leblebi büyüklugunde yedirerek surmeme rağmen. Nemsizlik olduğunu pek dusunmuyorum :/ hafif pembemsi renk mi krem sizde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet erkekler için durum biraz daha zor. Benimki hafif renkli. Benim şu sıralar cildim pek kuru değil. Bu yüzden solante tek başına yeterli oluyor. Sizde pullanma şeklinde kuruluk varsa altına coresatin gibi bir nemlendirici kullanabilirsiniz.

      Sil
  16. Pigmenta hakkında bilgisi deneyimi olan varmi acaba? Acnes ve pigmenta arasinda kararsiz kaldim gecen sene acnes kuklanmistim ve çok memnun kalmistim aslında ama ufak tefek ton farkliliklari var yuzumde buyuzden pig almak istiyorum yas sunirlamasi var mi acaba 23 yasindayim ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben acnes ve pigmenta kullanmafığım için bir şey diyemeyeceğim:(

      Sil
  17. Merhaba yelda hnm. Bu urun aksamlarida kullanilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruyucusu olduğu için kullanılmaz

      Sil
  18. Solante güneş kremi ben de sezon boyunca kullanıyorum ihtiyaç halinde. Gerçekten çok memnunum. Kullanacak arkadaşlara tavsiye ederim. Kaliteli bir güneş kremi Solante.

    YanıtlaSil
  19. İyi gunler. Kullanış biçimi hakkında bilginiz var mi? Yani diyelim ki bugun surdum ve yarin tekrar surmem gerekiyor, tekrar sürmeden önce cildi herhangi bir temizleme şekli veya temizleme icin krem gerekiyor mu? Umarim anlatabildim ')

    YanıtlaSil
  20. Ben botanikten aldım tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  21. Daha önce Solante kullanıp çok memnun kalmış biri olarak hamile kreminin korkunç olduğunu söyleyebilirim. Kendimi tutamadım. Gidip tele rubor almayı planlıyorum açıkçası... Koca tüp elimde kaldı :(

    YanıtlaSil
  22. Merhaba göz altınada sursek olur mu? Bi sakıncası varmı acaba?

    YanıtlaSil
  23. çok güzel bi paylaşım olmuş ellerine sağlık.sorucaklarım vardı ama yorumlarda cvblamışın hepsini.Benim aklıma takılan parlayıp parlamamasıydı çokta öyle ayna gibi bi parlama yapmıyormuş alabilirim.Sorularımın cvbını buldum tşkler.:)

    YanıtlaSil
  24. S.DOĞAN dogansefer353@gmail.com19 Mayıs 2015 04:06

    MERHABA ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ ÇOK GÜZEL ÖNCELİKLE TŞK EDRİM BENDE ROZA HASTASIYIM GALİBA GİTMEDİĞİM HASTANE KALMADI COK İLAÇ KULLANDIM EN SON ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE DOKTOR SOLANTE TELE RUBOR GÜNEŞ KREMİ YAZDI AMA RENKLİMİ RENKSİZMİ BİŞEY DEMEDİ YÜZÜMDE KIZARIKLIK VAR BAZENDE PÖTÜR PÖTÜR OLUYO BAZEN HAFİF PULLANIP SOYULUYOR SİZCE HANGİSİNİ KULLANMALIYIM RENKLİMİ RENKSİZMİ ERKEKLER İÇİN HANGİSİ UYGUNDUR BİDE İÇERİK OLARAK AYNIMI ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  25. Selamlşar,ben de yaklaşık bir yıldır kullanıyorum(tintet olmayanını). Açıkçası pahalı bir ürün ama bana pek faydası dokunmadı. yüzüzmdeki kızarıklıklara pek faydası olmadı. Hala kızarık hala :( Şuan sonlarındayım bir daha almayacağım. Ayrıca beyaz renkli,yüzümde değişik bir katman oluşuyor. Tavsiye etmiyor şahsım.

    YanıtlaSil
  26. cidden çok iyi bir ürün yani hayatımda kullkandığım en iyi ürün 17 yaşındayım ve ergenlik yüzünden sivilcelenme ve lekeler ortaya çıkıyordu 1 ay boyunca kullandım ve sonuç mükemmel yüzümde sivilcelerden ve lekelerden eser yok

    YanıtlaSil
  27. Arkadaslar bende tele rubor tinted bu fondoten icerikli olani kullanıyorum yeni basladim.gun icinde bir kac kez kullanmam gerekiyomus acaba her seferinde cildimizi yikayip mi kullanmamiz gerek.bu urunu kullanan varmi acaba.yardim lutfenn

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

23 Nisan 2013 Salı

Solante Tele-Rubor Tinted SPF50+ Güneş Koruyucusu


Artık Mayıs ayına geliyoruz, güneş etkisini göstermeye başladı. Güneş koruyucular da yazın olmazsa olmazlardan..

Ben de bugün iyi bir güneş koruyucu arayanlar için Solante Tele-Rubor Tinted SPF50+ güneş koruyucusu deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.


Bu güneş koruyucu özellikle cildinde kızarıklıklar ve kılcal damar çatlakları olanlar için üretilmiş bir ürün. Benim cildim çook hassas ve yanaklarımda zaman zaman kızarıklıklar oluyor. Aynı zamanda az da olsa kırcal damar çatlakları mevcut. Hal böyle olunca doktorum da bu güneş koruyucuyu yaz kış kullanmamı önerdi.


+Yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Benim için en önemli olan özelliği hassas cildime çok uygun; alerji, hassasiyet veya sivilceye sebep olmadı. 

+50+ güneş koruma faktörü ile UVA ve UVB ışınlarına karşı cildi koruyor. 

+Kızarıklıkları, kılcal damar çatlaklarını azaltma gibi çok belirgin bir özelliğini görmedim ama en azından arttırmadığı için mutluyum. 

+Güneş ışınlarının sebep olduğu serbest radikalleri nötralize eden antioxidant içeriklere sahipmiş. Dolayısıyla anti-aging özelliği de bulunuyormuş. Bu özelliğini çok net göremediğim için bir şey diyemiyorum. 

+Bence nemlendirmesi de yeterli. Kışın cildimin kuru olduğu zamanlarda bile ek bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadan tek başına bu güneş koruyucuyu kullandım.

+Parfüm içermemesi çok güzel.


+Cilde hafif bir renk veriyor. Kapatıcılık özelliği yok ama cildi, verdiği renkle daha güzel gösteriyor. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi rengi çok açık ama ciltle bütünleştiği zaman çoğu cilt tonuna uygun olacağını düşünüyorum. Zaten tek rengi var. NW15 olan cildime çok güzel uyum sağladı. İsterseniz aynı ürünün renksiz olanı da var.

-Benim için olumsuz diyebileceğim tek özelliği, ilk sürüldüğünde özellikle daha yağlı olan burun, alın ve çene bölgelerinde hafif bir parlama yapıyor. Bir süre sonra ciltle bütünleşip parlama azalıyor. Ben genelde sürüp hemen evden çıktığım için üzerine transparan pudra geçiyorum. 

+150 ml.'lik ambalajı ile normal bir güneş koruyucusuna göre oldukça büyük. Çook uzun süre gider:) Fiyatı 70-75 TL civarı. Miktarına bakıldığında fiyatı oldukça uygun. 

Bu markanın çok çeşitli güneş koruyucuları var. Sivilce, atopik dermatit vb. cilt problemleri için, ayrıca hamilelere, bebeklere özel güneş koruyucuları bulunuyor. 

Onur'cum bu güneş koruyucuyu aldığım alışveriş yazımda, bu ürünle ilgili yorumlarımı merak ettiğini söylemiştin. Bu yazı senin için gelsin o zaman:)

Sevgiler,
Yelda





41 yorum:

  1. Yeldacım çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık, güzel bir ürüne benziyor. İçeriğinde antioksidanlar olması ve kokusuz olması gayet iyiymiş, aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum. Sen de güneş koruyuculara çok önem veriyorsun. Bu markaya da bir bakabilirsin:)

      Sil
  2. bende Solaante nin müptelasıyım, acnes, pigmenta 2 tüpünü bitirdikten sonra şuan antioksidanlı tüpünü kullanıyorum.Yalnız kullandıklarımın hiçbiri tinted değildi, acaba sadece telerubor serisindemi ten gengi seçeneği var, bak şimdi iştahım kabardı:) diğer sefere bundan almalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Solante kullanan buldum:) Çok bilinen bir marka değil ama kesinlikle denenmeli..Ben de sadece renkli olarak telerubor serisini gördüm ama yine de bir araştırmak lazım. Teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil
  3. Bende Atopica'sını kullanıyorum. Güneşe alerjim olduğundan dolayı doktor önermişti. Hafif renk verme özelliğini bende sevdim, sağlıklı bir görünüm sağlıyor :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet renkli olması da çok güzel cildi daha iyi gösteriyor. Teşekkür ederim. Benden de sevgiler:)

      Sil
  4. Yeldacim iceriginde neler var goremedim? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa kutuyu atmışım. Gerçi ben atmam ama annem attı herhalde:) internetten da baktım ama bulamadım. Eve gidince tekrar bir bakayım ben de merak ettim:)

      Sil
  5. Merhabalar,bu ara bir gunes koruyucu arayisindayim,bu urunle ilgili bir iki sey takildi aklima... Sizin kadar degilimdir ama acik tenli sayilirim ve sari alt tonluyum,bu koruyucu bende siritir mi sizce? Ve karmadan yagliya donuk bi cildim var,o bakimdan nasil degerlendirirsiniz? Bu arada yazilarinizi ve uslubunuzu cok begeniyorum,saglikla kalin:)

    YanıtlaSil
  6. Bu güneş koruyucu daha çok pembe alt tonlu ama çok hafif renkli olduğu ve sürüldükten sonra ciltle bütünleştiği için ben sırıtacağını sanmıyorum ama tabi renk konusu yine de riskli. Hassas ciltlere uygun bir ürün karmadan yağlıya dönük ciltlerde sorun yaratacağını sanmıyorum. Ama hafif parlama yapıyor. Bu markanın diğer cilt tiplerine göre ve renksiz ürünleri de var. Onlara da bakabilirsiniz. Güzel sözleriniz için çooook teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de beni sipsak cevap verisinizle mutlu ettiniz:) bu yaziyi okuduktan sonra farkli sorunlara yonelik turleri oldugunu gordum bu koruyucunun,en kisa zamanda deneyecegim

      Sil
  7. Aman tanrıııııımmmm!!!!Nihayet bu güneş kremi hakkında bir yazı!!!!Ağlamak istiyorum şuan :))) Bende rozayım.Ve doktor tavsiyesi bu güneş kremide.Ben daha önce akneli ciltler için olanını almıştım ki hala kullanıyorum gayet memnunum.Ama tabi bu direk hastalığımıza yönelik olunca...ne bileyim ısı hissiyatını alır falan diyor açıklamasında...hele birde renkli olması....Ama kullanan birilerini arıyordum.Benimkide sivilceli roza.Yapısı nasıldır,renkli olması sıkıntı yaratıyormu bi kullanan tavsiyesi almak istemiştim.Offf çok sağol yaaa :))

    YanıtlaSil
  8. Allahııım.....şimdi ağlıcam...uzun süredir bu ürünü denemiş birilerini arıyordum.renkli olduğu için gözenek kapatıyor mu,sivilceye sebep oluyor mu,ağır bir yapısı mı var....delirecektim.Malesef tester ürününü bulmakta imkansız nedense!Bende rozayım....hemde aknelisinden :( iki ilaç birden kullanıyorumki çok ağır gelişme görüyorum...ama görüyormuyum...evet.fakat öyle bunaldımki artık ne alırsam bilmek istiyorum içeriğindekileri.Çok çok teşekkürler.Çok makbule geçti bu.Hemen yarın sipariş vericem.Kullandığın makyaj malzemelerinede mutlaka bakıcam ten için.Senin tavsiyen var mı acaba ten makyajı konusunda? belirli bir marka veya ürün?Çünkü çoğu ürün artık bende duyarlılık yapıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım çook sevindim yararlı olduysam ne mutlu bana:) Ben bu güneş koruyucuyudan çok memnun kaldım umarım sen de seversin. Bende herhangi bir olumsuz etki yaratmadı. Benim rosacea durumum çok kötü değil. Akneli değil. Arada yanaklarımda kırmızılıklar ve pütürler oluyor. Ben de ten ürünlerine özellikle dikkat etmeye çalışıyorum. Çoğunlukla bu güneş koruyucudan başka birşey kullanmıyorum. Arada BB Krem ve renkli nemlendirici kullanıyorum. Önce birkaç gün deneyip bir zararı olmazsa devam ediyorum. Renkli nemlendirici olarak Balm ve Laura Mercier'i beğendim diyebilirim. BB Krem olarak LRP var. Şu an aklıma gelenler bunlar. Durumunu çok iyi anlıyorum. Bana her zaman ulaşabilirsin. Sevgiler:)

      Sil
  9. Merhaba,Solante tele- rubor hakkında yazılmış bir yazıyı bulmanın mutluluğunu yaşıyorum şu an :) Doktorum cilt rahatsızlığımdan ötürü bu kremi önerdi ( şeffaf olanını). Araştırırken tinted yazınıza denk geldim. Acaba aralarındaki tek fark renk ( kapatıcılık) özelliği mi? Bir de ton ton değişiyor mu acaba bu renk durumu? Çok açık olmasa da açık tenliyim bb kremlerde de ton sorunu yaşıyorum ve test etme şansım olmadığı için test etmiş bir kullanıcı bulmuşken sormak istedim. :) Bilginiz var mı acaba bu konularda? Yazı için ayrıca teşekkürler. Sahrada bir damla su gibiy geldi bana şu bir iki gün içinde :)

    Sevgiler Şükran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çooook mutlu etti. Öncelikle çok teşekkür ederim, bir yararım olursa ne mutlu bana:) Renksiz ile arasındaki farkları çok net bilmiyorum ama ikisi de tele rubor olduğu için sanırım tek fark bunun renkli olmasıdır. Bunun rengi oldukça açık ama çok az renk verdiği için ten renginiz de açıksa uyum sağlayabilir diye düşünüyorum. Benim ten rengim de çok açık bana güzel uyum sağladı:)

      Sil
  10. Tekrar merhaba. :)

    Bin bir çekinceyle tintedı kullandım sonunda. Renk konusunda boşuna kuruntu yapmışım. Bana mısın demedi, sanki şeffaf :)Rahatsızlığıma yönelik etkisini zamanla göreceğim. Şimdilik memnunum. Belki araştıranlara bir faydam olur bendeki intibasından bahsedeyim. Beklediğim gibi yağlı bir yapısı yok( yağlı bir cilde sahibim ve emilim parlama vs. konusunda çekincelerim vardı). 3-5 dk içinde cilt emiyor sadece hafif verdiği renk ( hafif canlılık diyelim) kalıyor. Coppertone'ye kıyasla kupkuru diyebilirim :)

    Şimdilik bu kadar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımın için çok teşekkür ederim çok incesin:) umarım bu ürünü araştıranlara bir faydamız olur..

      Sil
  11. merhaba ben normalde kizarikliklar icn fondoten kullaniyorum acaba bu krem de fondoten etkisi gosterir mi ayrica her 4 saatte bir surmemiz mi gerkiyor..sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba malesef bu güneş koruyucu çok az renk veriyor ve kapatıcılığı yok. Bu yüzden fondoten etkisi göstermiyor. Bunu da bence belli aralıklarla yenilemekte fayda var. Teşekkürler yorumunuz için..

      Sil
  12. Merhabalar, uzun araştırmalar sonucu bu markada karar kıldım. Ancak tinted olanını düşünüyorum cildim çok sorunlu değil ama hafiften canlılık vermesi çok güzel bir şey, bb kullanmaya gerek kalmaz diye düşündüm. Esmer tenliyim (Adana'da yaşıyorum artık esmerliğin boyutunu oradan tahmin edebilirsiniz :D ) sarı alt tonluyum sizce renk bende nasıl durur ? Sonuçta öğrenciyim verdiğim para boşuna gitsin istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beyazım (NW15) bana rengi tam oldu ama çok esmer tenliyseniz nasıl olur bilemedim. Gerçi çok renk veren bir ürün değil cildinize uyabilir. Bir de çok sarı alt tonlu değil. Benim cildim pembe alt tonlu. Alırsanız işallah siz de memnun kalırsınız:)

      Sil
  13. mrb.lar mrblar solante güneş koruyucu demek;) nette kendime uygun güneş kremi ararken sizin yazınızı gördüm. 21 yaşındayım ve roza hastasıyım malesef kızarıklıklar kılcal damar genişlemeleri mevcut cildim de karma yağlı. yorumların hepsini okudum sizi tekrar yormayayım. Kızarmalarınıza etkisi nasıl oldu acaba ben de beyaz tenliyim ama cildime bişey süremiyorum pullu, pütür pütür kalıyo malesef soyuluyo gibi sizde de bu durum yaşandı mı? gerçi benm cildim gerçekten çok ilgnç bi tek bende bile bu sorun olabiir:( son olarakta ürün dermakozmetik deil mi yani içeriğinde zararlı bir madde varmıdır acaba? yıllardır bioderma kullanıyorum ama yine kızarıyorum yine kızaryrm malesef.. Çok konuştm yorumlarınızı 4 gözle beklyrm. teşekkür ettim ^_^

    YanıtlaSil
  14. Solante Tele Rubor'ı hem cildimde bir probleme sebep olmadığı hem de hafif renkli olmasından dolayı seviyorum. Kırmızılıkları azaltma konusunda bir etkisini görmedim. Solante'yi sürdüğümde herhangi bir pullanma olmuyor. Nemlendiriciniz yeterli gelmiyor olabilir. Solante dermokozmetik markası eczanelerde satılıyor ama içerikleri hakkında birşey diyemeyeceğim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Yelda Hanım ben 20 yaşında bir erkeğim maalesef erkekler bu tarz konularda forum. Açmıyorlar.kılcal damar genişlemesi ve kızarıklık var.1 haftadir kullaniyorum sadece yanaklarimda pullanma oluyor sürünce leblebi büyüklugunde yedirerek surmeme rağmen. Nemsizlik olduğunu pek dusunmuyorum :/ hafif pembemsi renk mi krem sizde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet erkekler için durum biraz daha zor. Benimki hafif renkli. Benim şu sıralar cildim pek kuru değil. Bu yüzden solante tek başına yeterli oluyor. Sizde pullanma şeklinde kuruluk varsa altına coresatin gibi bir nemlendirici kullanabilirsiniz.

      Sil
  16. Pigmenta hakkında bilgisi deneyimi olan varmi acaba? Acnes ve pigmenta arasinda kararsiz kaldim gecen sene acnes kuklanmistim ve çok memnun kalmistim aslında ama ufak tefek ton farkliliklari var yuzumde buyuzden pig almak istiyorum yas sunirlamasi var mi acaba 23 yasindayim ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben acnes ve pigmenta kullanmafığım için bir şey diyemeyeceğim:(

      Sil
  17. Merhaba yelda hnm. Bu urun aksamlarida kullanilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruyucusu olduğu için kullanılmaz

      Sil
  18. Solante güneş kremi ben de sezon boyunca kullanıyorum ihtiyaç halinde. Gerçekten çok memnunum. Kullanacak arkadaşlara tavsiye ederim. Kaliteli bir güneş kremi Solante.

    YanıtlaSil
  19. İyi gunler. Kullanış biçimi hakkında bilginiz var mi? Yani diyelim ki bugun surdum ve yarin tekrar surmem gerekiyor, tekrar sürmeden önce cildi herhangi bir temizleme şekli veya temizleme icin krem gerekiyor mu? Umarim anlatabildim ')

    YanıtlaSil
  20. Ben botanikten aldım tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  21. Daha önce Solante kullanıp çok memnun kalmış biri olarak hamile kreminin korkunç olduğunu söyleyebilirim. Kendimi tutamadım. Gidip tele rubor almayı planlıyorum açıkçası... Koca tüp elimde kaldı :(

    YanıtlaSil
  22. Merhaba göz altınada sursek olur mu? Bi sakıncası varmı acaba?

    YanıtlaSil
  23. çok güzel bi paylaşım olmuş ellerine sağlık.sorucaklarım vardı ama yorumlarda cvblamışın hepsini.Benim aklıma takılan parlayıp parlamamasıydı çokta öyle ayna gibi bi parlama yapmıyormuş alabilirim.Sorularımın cvbını buldum tşkler.:)

    YanıtlaSil
  24. S.DOĞAN dogansefer353@gmail.com19 Mayıs 2015 04:06

    MERHABA ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ ÇOK GÜZEL ÖNCELİKLE TŞK EDRİM BENDE ROZA HASTASIYIM GALİBA GİTMEDİĞİM HASTANE KALMADI COK İLAÇ KULLANDIM EN SON ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE DOKTOR SOLANTE TELE RUBOR GÜNEŞ KREMİ YAZDI AMA RENKLİMİ RENKSİZMİ BİŞEY DEMEDİ YÜZÜMDE KIZARIKLIK VAR BAZENDE PÖTÜR PÖTÜR OLUYO BAZEN HAFİF PULLANIP SOYULUYOR SİZCE HANGİSİNİ KULLANMALIYIM RENKLİMİ RENKSİZMİ ERKEKLER İÇİN HANGİSİ UYGUNDUR BİDE İÇERİK OLARAK AYNIMI ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  25. Selamlşar,ben de yaklaşık bir yıldır kullanıyorum(tintet olmayanını). Açıkçası pahalı bir ürün ama bana pek faydası dokunmadı. yüzüzmdeki kızarıklıklara pek faydası olmadı. Hala kızarık hala :( Şuan sonlarındayım bir daha almayacağım. Ayrıca beyaz renkli,yüzümde değişik bir katman oluşuyor. Tavsiye etmiyor şahsım.

    YanıtlaSil
  26. cidden çok iyi bir ürün yani hayatımda kullkandığım en iyi ürün 17 yaşındayım ve ergenlik yüzünden sivilcelenme ve lekeler ortaya çıkıyordu 1 ay boyunca kullandım ve sonuç mükemmel yüzümde sivilcelerden ve lekelerden eser yok

    YanıtlaSil
  27. Arkadaslar bende tele rubor tinted bu fondoten icerikli olani kullanıyorum yeni basladim.gun icinde bir kac kez kullanmam gerekiyomus acaba her seferinde cildimizi yikayip mi kullanmamiz gerek.bu urunu kullanan varmi acaba.yardim lutfenn

    YanıtlaSil